امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

بعدازظهر یکشنبه، ۱۵ مرداد، مشهد بارانی می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۷۶۵۹
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
  • ۱
بعدازظهر یکشنبه، ۱۵ مرداد، مشهد بارانی می‌شود
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه بعدازظهر یکشنبه مشهد بارانی می‌شود، گفت: از بعدازظهر شنبه شاهد افزایش ابرناکی خواهیم بود که به‌تدریج برای برخی از مناطق شمال و شمال غرب استان رگبار باران و رعد و برق با احتمال بارش تگرگ، آبگرفتگی، روان‌آب و سیلاب پیش‌بینی می‌شود.

مرتضی اثمری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از بعدازظهر امروز شاهد افزایش ابرناکی خواهیم بود که به تدریج برای برخی از مناطق شمال و شمال غرب استان رگبار باران و رعد و برق با احتمال بارش تگرگ، آبگرفتگی، روان‌آب و سیلاب پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز یکشنبه بر گستردگی بارش‌ها به ویژه در نیمه غربی استان افزوده خواهد شد. گفتنی است بعدازظهر روز یکشنبه احتمال بارش باران در مشهد وجود دارد.

اثمری تاکید کرد: طی این مدت در غالب نقاط استان به ویژه نیمه شرقی و جنوبی استان وزش باد شدید همراه با گردوخاک و به ویژه در مناطق جنوبی و شرقی استان احتمال طوفان گردوخاک و بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با دمای هوای ١۴ درجه و شهرستان داورزن با دمای هوای ۴٢ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌های تایباد با سرعت ۶۵ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ٣٧ و ٢۴ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٣۶ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ٢۴ درجه خواهد رسید.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس در ٢۴ ساعت گذشته شاخص کیفیت ٧۶ بوده و امروز مشهد با شاخص ۶٨ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
0
0
انشالله
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->